Allah matlamat kami

Demi Allah & Rasul tercinta, Demi Al-quran tersemat di dada, kugagahkan jua diri ini...

Palestin berdarah lagi....Hari ini masuk hari keempat serangan tel aviv ke atas bandar Gaza.Walau apapun alasannya,seranga ke atas penduduk palestin yang tidak beersenjata langsung tidak boleh diterima bagi manusia yang punya hati..

Hari pertama,serangan ditujukan kononnya pada kedudukan pejuang,hari kedua pula pula lebih seratus tan bom digugurkan sehingga mnyebabkan masjid-masjid dan hospital rosak teruk..APA ERTI SEMUA INI???..kalau pejuang-pejuang(mujahid) yang diperangi yang diperangi,mengapa masjid dan hospital menjadi sasaran?

Amerika pula melalui jurucakap rumah putihnya,gordon johnroe,menyalahkan hamas atas apa yang berlaku,walhal jelas sudah siapa sebenarnya dalang disebalik serangan tersebut(baca : BUTA KE!!!).Jelas sudah bahawa mengharapkan amerika untuk menghalang serangan tel aviv ke atas amerika ibarat menunggu buah yang tidak gugur,ibarat menanti kucing bertanduk...MUSTAHIL SAMA SEKALI.

Benarlah firman Allah dalam Al-Quran:

dan orang-orang yahudi dan nasrani selamanya tidak akan redha ke atas kamu (wahai Muhammad) melainkan engkau menuruti millah mereka...” (Al-Baqarah:120)

Apakah kita hanya akan berdiam diri melihat saudara kita diserang sebegitu rupa?apakah kita hanya akan berdiam diri melihat ibu bapa kita dibunuh,adik-adik perempuan dan kakak-kakak kita diperkosa,abang-abang dan adik-adik lelaki kita di disembelih dan dihancurluluhkan tubuh-tubuh mereka...?



TIDAK SEKALI-KALI



Ayuh bangkitlah wahai diri dari lena kalian,bangunlah bermunajat pada Allah diwaktu manusia diulit mimpi,berdoalah(qunut nazilah) di setiap solat fardhu,perbaikilah diri kalian dari segala kerosakan rohaniah. Sesungguhnya apabila kita berperang,kita merasa kesakitan sebagaimana mereka(puak kuffar) merasa kesakitan apabila kita menyerang,TETAPI INGAT!!! Kita punya Allah tempat berharap dan meminta pertolongan,satu kekuatan yang tiada ada pada mereka.

Bertitik tolak dari kebencian kerana Allah kepada puak bersekutu tel aviv (amerika syarikat) ayuh bersama-sama kita menghadiri INTIFADHAH di hadapan kedutaan AS,jalan tun razak pada jam 11pagi ini (30/12/2008).

AYUH,ZAHIRKAN KEBENCIAN KITA!!!

SETIAP LANGKAH MENUJU SYAHID...ALLAHU AKBAR!!!

MATI DI JALAN ALLAH,CITA TERTINGGI KAMI !!!